Česta pitanja

1. Ukoliko se odlučim za MAGIC NET telefonsku uslugu mogu li zadržati svoj trenutni telefonski broj?

Da. U tom će slučaju biti potrebno, uz Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa, potpisati i Zahtjev za prijenos (zadržavanje) postojećeg telefonskog broja. Prilikom podnošenja Zahtjeva odnosno sklapanja Ugovora, napomenite djelatniku da želite zadržati svoj postojeći telefonski broj.

2. Koji osnovni uvjeti za prijenos (zadržavanje) broja moraju biti zadovoljeni?

Osim sklopljenog Zahtjeva odnosno Ugovora, valjanih osobnih dokumenata (osobna iskaznica, te obrtnica ili izvadak iz sudskog registra i pečat u slučaju pravne osobe) i zahtjeva za zadržavanje odnosno prijenos postojećeg telefonskog broja, telefonski broj koji prenosite treba biti aktivan.

3. Što trebam upisati pod 'poziv na broj' ako plaćam općom uplatnicom?

Ukoliko račun želite platiti općom uplatnicom, u rubriku 'poziv na broj' obavezno unesite isti broj koji je otisnut na uplatnici priloženoj uz račun. Svaki račun za Magic Net usluge ima jedinstven 'poziv na broj' te je potrebno upisati točno onaj broj koji se nalazi na računu za mjesec za koji želite platiti račun.

4. Kupili smo stan u kojem se nalazi vaš kabelski priključak, ali nije aktivan odnosno nema signala. Na koji način možemo aktivirati priključak?

Potrebno je na MAGIC NET prodajno mjesto, donijeti kopiju kupoprodajnog ugovora i osobnu iskaznicu, zatim potpisati zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa odnosno sklopiti ugovor, nakon čega ćemo u najkraćem mogućem roku pustiti signal na navedenom priključku.

5. Putem kojeg certificiranog alata za mjerenje mogu izmjeriti brzinu MAGIC NET interneta?

Certificirani alat za mjerenje brzine pristupa širokopojasnom internetu je HAKOMetar, a istome možete pristupiti putem poveznice.

6. Ukoliko prijeđem u MAGIC NET, koji je dolazni, a koji odlazni e-mail poslužitelj?

Dolazni e-mail poslužitelj (Incoming mail Server): mail.mtnet.hr (port: 110).

Odlazni e-mail poslužitelj (Outgoing mail Server): mail.mtnet.hr (port:25).

7. Kako da si preusmjerim pozive na neki drugi broj?

Za aktiviranje bezuvjetnog preusmjeravanja poziva birajte: *21*(broj na koji želite preusmjeriti pozive) i tipka za pozivanje.

Za deaktiviranje bezuvjetnog preusmjeravanja poziva birajte: **21* i  tipka za pozivanje.

8. Kako da pravilno napravim mjerenje brzine pristupa Internetu ?

Brzine se odnose na spajanje na internet mrežnim kabelom.

Stvarna brzina interneta ovisi o nizu faktora:

  • kvaliteti kućne instalacije u prostoru korisnika
  • karakteristikama prostora (naročito kod bežičnog pristupa)
  • broju uređaja spojenih na internet
  • mogućnostima i karakteristikama spojene opreme
  • karakteristikama računalnih programa koji se koriste pri spajanju na internet itd.

Ako se isporučena brzina razlikuje od danog raspona iz paketa koji ste odabrali, provjerite brzinu pomoću HAKOMetra na www.hakom.hr, a mjerenja nam pošaljite na info@mtnet.hr 

Odaberi optički priključakIzaberi paket
Newsletter
Želiš primati novosti iz ponude i korisne savjete na svoj email?
Newsletter šaljemo jednom mjesečno, ne spamamo :)
Lokacije

Sjedište

Koprivnička 17c
42230 Ludbreg
Hrvatska

Poslovnica

Kratka 2
42000 Varaždin
Hrvatska

 

ISO 27001

Iso 14001

ISO 9001

100% DOMAĆI 

Bez ugovorne obveze!

Zatvori

Nužni ili funkcionalni kolačići odnose se na funkcionalnost naše web stranice i omogućuju nam da poboljšamo uslugu koju vam nudimo putem naših web stranica, na primjer, omogućavajući vam prijenos podataka na svim stranicama naše web stranice kako biste izbjegli ponovni unos podataka, ili prepoznavanjem svojih postavki kada se vratite na našu web stranicu.